SKRIVET: 2011-05-31, kl 21:15:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

» new shaved ;)

HAHA, Precis tagit mig en riktigt skön & efterlängtad dusch.
Har hållt igång rätt bra idag..
Blev till att åka till maxi med Ida, sen hem och starta en tvättmaskin.
Efter det blev det att köra mamma till hennes vänina.
& jag drog hem och tog lite glass.. :> Sen kom Jimmy hit sen bara rulla det in pojkar ;) ;)
så vi byte styrservo olja, och fixa med fyrhjulingen .. :)


Sen blev det att byta i tvättmaskinen och även hämta mamma.
Satte oss på trappen och prata lite, och även Niclas en sväng.
Efter att ha samlat ork av denna värme drog jag iväg och jobba.
och nu är jag hemma, och ska snart slå igång andra avenyn :)

Inatt klockan 00:00 får jag SMS igen.. :D




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: