SKRIVET: 2011-07-22, kl 10:44:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

» Godmorgon

Idag är det Fredag, igen!
Fattar inte hur j*vla fort veckorna går, dom springer verkligen iväg.
Igår tog jag det lugnt mesta delen av dagen. Va iväg och handla lite, och Josefin va med som sällskap innan hon skulle jobba.
Sen hem och käka med Jimmy & Mamma, och sen blev det lugnt.
Kolla på Tv med Mamma, sen ut en sväng. Skulle ha träffa Klintan, men blev inte så.
Men idag så, då ska jag träffa henne :) Så får vi se vad dagen / kvällen bjuder på mer.
Vet iallafall att Mamma & jag ska ner på stan och kika lite.

Nu blir det till att göra frukost till mig och mammsen ! :)

Hörs senare! PUSS


Lite svårt att se, men så lockligt är iallafall mitt hår när jag vaknar!
Loveit!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: