SKRIVET: 2011-05-20, kl 20:42:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

» Fredag

Dagen börja med att larmet ringde 06:20.. Det var riktigt segt att gå upp idag vill jag lova :p
Men upp kom jag iallafall, hämta Jimmy och körde honom till jobbet.
Sen hem och kröp ner i sängen igen sov till ungefär halv 10.
Sen var det dags att gå upp och köra Mamma.
vi tog även en sväng till apoteket & lindex.

Jag fick en ny mascara & ett nagellack, Tack Mamma :)
Körde mamma till hennes väninna och jag åkte hem och laga mat.
Blev köttbullar, mos, brunsås & lingonsylt .. MUMS!
skulle vila lite efter maten men somna 2timmar :o
hämta Jimmy på jobbet vid 14, sen hämta mamma & hennes väninna så dom fick handla.
sen till strand, och sen hem med mamma.

Hämta upp Jimmy och körde han till Björneborg..
Sen hem och la mig en sväng igen, så gött!
Sen blev det duschen och sen fixa mig :p

VAD BLIR DET IKVÄLL DÅ? :D



Bjuder på lite bilder ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: