SKRIVET: 2011-05-28, kl 14:14:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

» 2011-05-28

Godmorgon, vaknade för en stund sen.
så nu sitter man här och kollar runt lite.
snart blir det dusch, sen får det nog fanimej bli sängen en sväng till asså.
helt slut idag, och det går ju inte. det är ju fan Lördag :)

Var med Jossan & Johan igår, hämta dom vid 21.
Körde även ner Niclas till Jimmy då, va snäll jag är :)
sen gled vi en stund, sen åkte hem till Ida & Hasse där vare lite folk.
så satt där nån timme, sen blev det ner till stan och där va ännu mera folk :D
Släppte av Jossan & Johan vid 3 tror jag, då blev det hem och käka och hoppa i mjuukis byxorna.
sen blev det promenad ut och träffa Robert & Rikard ..
Va hemma vid kvart i 5 igen tror jag. då blev det sängen vill jag lova :)

Ikväll blir det öltältet med mina snygga brudar ;)
Det kommer bli en TOPPEN kväll .. :D


Sånna stunder man tvivlar och allting känns skit är det lätt att man glömmer att stanna.
Och tänka efter. Frågor och svar, finns det någonting kvar alla dåliga dar'.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: