SKRIVET: 2011-05-07, kl 14:37:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

» 2011-05-07

Då var det lördag, och idag fick jag sovmorgon!

Igår vakna jag runt 7, sen 13.
klev upp och gjorde mig iordning.
sen drog jag och ida till maxi och handla.

åkte hem till ida vid 20.
så hon fixa håret på mig, nöjd!
sen drog vi ut vid 20:30(?)
tog ett varv sen snacka med Niklas & Nina.
sen blev det att glida lite för det blev så kallt.
sen skulle vi in på the Pub men det va inge för mig så vi sket i det.

åkte hem till ida en sväng sen drog vi donken.
stod och snacka med karlskogingar till ungefär 5 imorse..
HAHA, mycket skratt :p

Kom hem till min underbara säng och somna nästan direkt : ))

Snart blir det att duscha, sen får vi se vad som händer.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: