SKRIVET: 2011-05-18, kl 02:54:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

» 02:50

Har haft en kanon dag idag.
Vakna rätt tidigt, Mamma och jag käka frukost sen hämta jag jimmy.
vid halv 3 drog jag hem till Ida, så kom även Jossan.
Så vi baka äppelpaj, så stack jag iväg och hämta jimmy på jobbet sen tillbaka till Ida.
Satt och fika med Ida, Jossa & sötnosen Bellis. Gud va söt!

Satt och snacka och skratta.. :)
Kolla på BigBrother en sväng, sen blev det upp till donken och sa hej till Robbis & Niklas.
Sen blev det ett varv på stan innan vi drog till Väse, skattkärr, Alster(?) och vart vi nu va:p

Nu har jag kommit hem, fått i mig mat i magen .
så nu ska jag sova så jag orkar upp 06:20 imorgon och ska köra Jimmy till jobbet..



PUSSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: