SKRIVET: 2011-03-05, kl 13:30:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

' » Fullfart !

Hello ! :) Mår ni bra, det gör jag :)
Helt underbart väder, och det gillar vi ju självklart:D

Har dammsugat, varit nere i tvättstugan och dragit igång första maskinen..
satt igång diskmaskinen, och även en tvättmaskin här uppe :)
Mamma tycker att jag är duktig flicka ;)

Igår då... Kolla på Let's Dance med mamma. :)
Det tog slut och jag blev rastlös.. skicka till Ida :)
Så åkte till dom, bytte bil till 940 turbo ;)
sen drog Ida, jag och Hasse till Karlskoga .. Hämta Danne & bella.
sen blev det hemåt, och jag körde 70 på 50 väg.. :o
Kollar bak, och där ligger polisen, men jag sakta in så smidigt så dom drog om.. haha!
sen blev det 100 väg, men dom flrsvann sakta men säkert.
Då blev jag gas-glad och skulle gasa ikapp men när jag låg i 160 kom vi fram till att dom låg nog jävligt fort :p
sen blev det något varv, sen hem :)

Ikväll får vi se vad det blir :D


PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: