SKRIVET: 2011-07-01, kl 17:45:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

» Rödhårig tjej

Precis hemkommen..
Imorse vid 11 åkte Jag och Josefin ner till Jing's Tattoo eller var det heter.
Jag fyllde iallafall i mina tassar, och det blev så mycket bättre :)
sen blev det att åka till Maxi & sen hem till Josefin lite fort innan hon skulle till jobbet.
så vi satt och prata och kolla bebisarna, så otroligt fina!

körde henne till jobbet och åkte hem och slängde i hårfärg i håret.
Rött fick de bli denna gång också, ;)
Fastna framför Andra Avenyn så hade i färgen i ca 2timmar men håret sitter kvar :p
sen åkte jag och hämta upp Ida så vi åkte ner på stan, Kolla Ur & Penn och Metro.
Köpte ett par nya örhängen :) Eftersom jag tappa ett :p HAHA.

Precis hängt upp lite tvätt, så tänkte fundera på vad jag ska fixa för mat :)
Inte en aning om vad jag ska hitta på faktiskt :)

Men nu ska jag slita mig från datorn.


joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Tänkte bara tipsa

att på min blogg finns en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dagen så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)



PUBLICERAT: 2011-07-01, 21:27:54 | URL: http://domkallarmighannes.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: