SKRIVET: 2011-07-04, kl 17:01:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

» om mig...

Smeknamn: har inget.
Födelsedag: 24 Mars
Bor: Hos Mamma.
Arbete: Sphere Market.

FAVORIT…
Färg: Svart
Plats: Turkiet
Drog: Mobilen
Fordon: Volvo 142
Film: My sister keeper
Djur: Hund & katt
Affär: H&M o Gina Tricot
Serie: ...
Café: går inte på cafe :p
Skor: tyg skor eller kilklack

BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln: haha jajemen.
Gnälla: Ibland så
Skrika: Naeee..?
Sova: Ja, ibland för mycket
Drömma mardrömmar: yes
Drömma sexdrömmar: haha, händer!
Försöka vara annorlunda: Nae, är mig själv.
Klä dig i svart: yes!
Ha sex: Ja.
Hata folk: Hata är ett hårt ord men vissa förtjänar de.
Lita på folk: Svårt för det, vet en vet alla.

NÄR…
Åt du senast: 2timmar sen
Läste du en bok senast: var väl i skolan då man blev tvingad. hatar att läsa!
Var du på konsert senast: Onsdags
Köpte du något senast: Idag
Kysste du någon senast: Lördags
Svor du senast: Kommer inte ihåg.
Sjöng du senast: Nyss ;)
Klagade du senast: en stund sen.
Är det sommar: Mjaa..

VEM…
Saknar du: R
Rörde dig sist: Beror på vilket sätt ;)
Kysste dig sist: R
Gjorde dig riktigt glad senast: Mamma♥
Fick du sms från senast: R

HAR DU…
För många vänner: Nej, men dom bästa.
Tvångstankar: ne faktiskt inte.
Färgat håret: japp!
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: Tungan, läppen & öronen
Egen dator: Jooohodå!
Gjort bort dig rejält: oja!
Bra självförtroende: Nae
Kysst någon: haha men jaa..
Haft sex: ja
Köpt kondomer: Neej
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Varit kär: Oja!
Blivit kär i någon på nätet: Hmm.. Nae
Velat vara otrogen: Nej. vet hur jävligt de känns, så skulle aldrig vilja utsätta någon för de..

HUR….
Går du: Normalt?
Fördriver du tiden: Datorn
Mycket pengar har du: tillräckligt..
Tjänar du pengar: Japp jag gör ju de.
Ofta diskar du: aldrig. finns diskmaskin.
Ofta städar du: När det behövs & när jag jobbar.
Ofta träffar du din familj: varje dag.
Mycket äter du: tills jag blir mätt

ÄR DU..
Förstående: oftast
Arrogant: vet ja inte ens vad de är (A)
Osäker: ibland så
Blyg: yes.
Smart: om jag själv får säga ;)
Pratglad: Händer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: