SKRIVET: 2011-07-13, kl 13:25:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

» 2011-07-13

Onsdag idag och jag har varit sjukt kass på att uppdatera men har inte känt att jag har behövt det.
Har varit med Josefin mesta dels på sista tiden nu :) Vi har väll inte gjort något speciellt. tagit en kvällspromenad lite då & då, sen glede runt i bilen och tjata med folk :) Det är väll ungefär så det har sett ut!

Igår va Sofie med mig till jobbet, vi var så duktiga.. Plantera blommor, spraya bort ogräs osv!
Sen blev det att belöna oss med Kebab, mumma!

Efter att jag släppt av henne, så blev det hem sen hämta hem mamma.
Sen träffa Josefin, så vi stod och tjata med folk. Sen blev det över till Karlskoga mitt i natten och kom hem ännu senare. Hm!

blev till att släppa av Josefin, sen hemåt.:)


Hade en riktigt vidrig spindel på jobbet!


Blommorna vi plantera.


Min nya klänning har kommit också :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: