SKRIVET: 2011-07-01, kl 06:56:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

» 06:52

Godmorgon! Sitter här och ehm ja vad gör jag..?
Vakna för en stund sen, och Mamma har inte lyckas somna än pga smärtan.
Det gör så ont att se henne ha smärta :/
Ska lägga mig någon timme till innan jag ska upp & iväg och fylla i tatueringen.
Får hoppas det går över på mamma nu snart!

Juste, jag har kommit på en så otroligt fin tatuering jag ska göra.
Säger ingenting om vad det är eller vart den ska vara ;)
Hemlighet ;) ;) Får se när det blir av :D

Nu ska jag springa till sängen igen.
Vi hörs sen, PussPuss


Melissa

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.



PUBLICERAT: 2011-07-11, 07:56:58 | URL: http://gravidforsakring.net

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: