SKRIVET: 2011-04-05, kl 12:53:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

» uppe med tuppen!

Idag blev det att gå upp 08:30 när klockan ringde.
fixa mig lite & käka frukost.
Sen åkte mamma och jag ner till stan för hon skulle klippa sig klockan 10.
så passa jag på att säga hej till Sofie också innan hon skulle till praktiken :)
När mamma var klar hos frisören drog vi iväg och sola.
Och kom på att jag ville ta hål i örat efter det.
Så vi drog ner till stan och gjorde det :D



Så fick jag även örhängen och ett halsband av Mamma♥




Nu ska mamma iväg till strand så jag ska köra henne.
så ska passa på att slänga i högtalarna idag istället :)

Juste, Jimmy lämna in en cv på hans jobb idag åt mig.
får se om jag får mig något sommarjobb :D


sofie

Fan va snyggt halsband, och det blev fint i örat :) hihi <3



PUBLICERAT: 2011-04-05, 14:43:27 | URL: http://920819.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: