SKRIVET: 2011-04-11, kl 02:30:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

» Fredag - Lördag - Söndag

Fredag ; tog mig sovmorgon, var iväg och solade.
sen gjorde jag inte mycket mer på dagen.
hämta upp sofie vid 19:30..
gled lite, sen hämta upp Ida & Hasse.
Åkte upp till lokalen där det var överasknings fest för Hasse :)
Var riktigt roligt, Sen gled jag, sofie, jimmy & niclas några varv sen tillbaka.
va där någon timme sen blev det att glida lite igen :)
Kom hem vid.. ehm, halv 6 typ.
Så snacka jag med robin i 1timme & 10minuter :) sen somna jag fort som fan.

Lördag; Jobbade, solade.. och bara slappa.
Mamma och jag käka Pizza & kollade på postkodsmiljonären.
sen blev det fix, och så hämta jag upp sofie.
Sen hämta vi Isak & även Patrik, körde dom till biljarden.
sen gled vi och hade as skôj :p
Kom la hem vid 6 (?) HAHA !

Söndag; Vakna vid 11:30 av att sofie ville hem.
så jag hämta upp henne och isak.
vi gled på stan, sofie ville va med mig hellre än att åka hem:)
Sen blev det att snacka med robin och niclas en sväng.
sen drog vi över till Karlskoga och köpte godis & sprang i en jävla trapp och fyfan va jobbigt. :p

Men nu är jag hemm och ska nog sova snart.

HAHA


Fattar inte hur du kan göra såhär .. ?
Behandla mig som luft, är jag inte ens värd vatten?

Det tar så jävla hårt på mig, och tårarna börja rinna varje gång jag tänker på det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: