SKRIVET: 2011-04-19, kl 13:02:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

» 2011-04-19

› Hej på er, va ett braaaaa tag sen jag skrev här nu.
men har inte haft orken till det så det har inte bleve av.

Haha, det händer typ saker hela tiden tycker jag.
ibland bra och ibland mindre bra.

Men det är inte något jag tänker skriva ut här för då skulle jag förmidligen få sitta i en hel vecka.

Kan säga till er som inte vet att jag är mörkhårig igen och det gillas :D

& på lördag är det elmia också, :)
Det kommer förmodligen bli skit kul , men på något sätt känner jag mig inte ens taggad. :S
men det löser sig nog.

nu ska jag fortsätta äta lite vindruvor, lyssna på musik och vänta på att jag ska dra iväg till skolan och lämna in en bok. Sen klockan 14:30 ska jag träna :)


PUSSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: