SKRIVET: 2010-10-30, kl 10:43:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

' » Vänner !

Vänner är verkligen allt man har. Men ibland kan det bli tungt när man inser att man gör mer för sina vänner än vad man får.. Att man alltid anstränger sig för att något ska hända, drar igång saker och ting, att ens vänner ska må bra. Men vad har man egentligen fått för det? Har jag bara otur att ha folk som tar en för givet eller uppskattar de helt enkelt inte det? Det kan kännas väldigt tungt. Är helt enkelt trött på att vissa inte hör av sig och att man själv måste anstränga sig väldigt mycket för att få ses. Ibland drar sig väldigt många till mig som bananflugor till en papperskorg. Jag känner att jag vill flytta till en stor stad som Stockholm, där man bara är en prick. Eller varför inte till Turkiet där jag trivs som bäst. Jaa.. Jag älskar mina vänner och har alltid kul med dom. Men ibland kan man fråga sig vilka som egentligen är ens vänner..?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: