SKRIVET: 2010-10-13, kl 21:32:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kvällsinlägg!


Go'kväll!

Sitter här och lyssnar på musik.
Måste fan få ut mig lite ord känner jag..

Det finns en människa på denna jord.
En tjej, en helt underbar tjej!
Hon är min andra halva och en stor del av mitt liv!
Hon har funnits hos mig sen jag hade blöja och kröp i sanden.
Det är sjukt vad jag älskar den här människan!
Hon finns alltid där, hon ställer upp till 110% och hon är som en syster.
Jag skulle aldrig kommit såpass långt utan henne.
Vi sa till varandra när jag sluta på omvårdnad att vi skulle inte klara oss en dag utan varandra i skolan, men åren gick och vi gick vidare i skolan. Vi klarade oss, MEN det var tungt att inte kunna bråka med lärarna med henne, att inte kunna få kvar sittning med henne, att inte kunna skratta så tårarna spruta!

Ida Olofsson, du är min andra halva!




josefin

Hej där =) Hoppas du har haft en härlig onsdag! <3



PUBLICERAT: 2010-10-13, 22:38:05 | URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Ida

Glad jag blir gumman! och vilka minnen som kom upp nu i min lilla hjärna! älskar dig otroligt mkt, finns inte ord för det! puss PÅ min Jenny helen Lindeskov!



PUBLICERAT: 2010-10-14, 21:40:01 | URL: http://honidaaolofsson
anneli mendez

Jätte fina bilder och fin blogg! :)

Allt bra annars? :)



Kika in på min blogg och skriv vad du tycker om den!

Kram



PUBLICERAT: 2010-10-14, 22:32:31 | URL: http://annelimendez.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: