SKRIVET: 2010-10-07, kl 07:50:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

7:e Oktober.

Tänkte ta och uppdatera innan jag ger mig iväg till skolan..
Redan Torsdag, imorgon Fredag! :)

Igår var det fullt upp hela dagen kändes det som.
först skolan, sen hem, efter det träna, sen greja med bilen,
sen göra sig iordning, sen blev det att säga hej till Ida & Hasse,
Sen hem till Nicke och kolla på Bonde söker fru..
Sen blev det upp till donken och grabben köpte hamburgare, och inte bara en.. haha :p
Efter det blev det sooova :)

Och här sitter man dyng trött :o
Ikväll blir det sängen tidigt, som jag alltid säger! :p

Neh nu ska jag packa ner det sista innan skolan.
Så skriver jag mer senare, usch lång dag idag.. :(




Detta kallas äkta kärlek




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: