SKRIVET: 2010-10-27, kl 19:04:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

2010-10-27

Hejohå!
Hann inte skriva något imorse jag orka verkligen inte.
va så jäkla trött sen så låg jag längre i sängen än vad jag skulle :)
men iallafall gick iväg till skolan och sluta 12.
gick hem, åkte ut till Presterud och pussa på Nicke, sen hämta upp klara så vi drog och sola men först satt vi inne på solariumet och prata om allt och inget nästan en timma.
Efter solningen blev det en liten måltid på donken.
sen hem och sov, och vakna typ 18:15 och hade så jävla ont i halsen och kände mig inte alls bra. så har precis kommit hem har varit iväg till apoteket och köpt zyx dom ska tydligen vara bra mot halsont oså.
Så nu blir det att lägga sig och kolla på tv & sakna min kärlek.
hoppas jag är bättre tills imorgon, jag måste vara frisk till helgen.


Nu blir det sängen. puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: