SKRIVET: 2010-10-23, kl 09:51:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

2010-10-23

hej alla söta !

Tänkte ta och skriva lite om Fredagen..
Skippade första lektionen, för jordens mensverk bomba mig!
Men sen gick jag iväg, och vi fick i uppgift på "Företagsekonomin" att gå upp till Fynd boa.
Alltså, från skolan upp till donken lixom.. aa hej&hå med Jenny's rygg va första tanken.
Men det gick rätt bra ändå, känns ju dock i ryggen idag men nu är det gjort så smällen man får ta.
Sen fick vi skjuts ner :) Så blev att vänta någon timme på Psykosocialtarbete, såg på film.
Sen kom Nicke och hämta mig, så blev det hem.
Hämta upp Klara, drog en solning sen handla lite.
Sen hem och tog ut löshåret :/ & färga håret lite.
Sen blev det att åka hem till Nicke, kolla på idol och lite så.
Sen drog vi ut, det var svin kallt & dött..
Men träffa ju Ida iaf. hah! :)
sen sooova!


Idag hade jag ställt klockan på 10, men vakna vid halv 9.
Dörren till mitt rum va stängd och jag hade inte stängt den.
tänkte inte mer på det, skicka till jimmy och fråga när vi skulle till KGA.
han ringde upp.... Och då fick jag svaret på varför dörren var stängd! :(
Tänker inte sitta och skriva här va det var för anledning.
Nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan dra en solning.
Sen blir det hem och dola, sen Karlskoga vid 14.


PUSS!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: