SKRIVET: 2010-10-16, kl 14:56:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

- Fredag / Lördag !

Tjenare , tänkte att jag skulle korta fatta gårdagen lite. hah!

börja ju med försovning, hah.
Sen blev det skolan, gick till 16:00 så jävla tråkigt!
sen blev det hem, sen iväg och handla.
Efter det åka iväg för att jobba!
sen drog jag en solning på det, självklart en 30minutare.
sen hem och fixa o dola!
Kolla på Idol samtidigt som jag fixa naglarna ^^,
Sen blev det duscha och göra sig iordning för att se vad denna stad hade att erbjuda.
Sen träffa jag Klara :) thihii...
åkte runt, och snacka om allt och inget.
sen blev det hemåt och sova.
somna så jävla fort & så jävla gött! :D

Vakna idag vid 8:a första gången, men somna om lika fort .. :D
klev upp vid halv 12(?) Så åkte jag ut till strand och hämta en sak.
Sen blev det att åka till konsum, sen jobbet och efter det en efterlängtad solning :D
Nu sitter man här och kollar runt lite ..






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: