SKRIVET: 2010-03-27, kl 23:51:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tidsfördriv ..

Ditt utseende:
Hårfärg? askblond
Längd? 1,59 cm
Skostorlek? 36,37
Ålder? 19

Kärlek:
Har du kille just nu? Ja
Gillar du någon? självklart :)
Vem? Niclas
Tillåter du din kille röra vid dig? Hmm, ehm ja ?
Överallt? Ja?
Har du haft sex? Ja
Hur många har du haft sex med? -
Har du haft många förhållanden? Ett seriöst.

Smak & stil:
Vad har du på dig? t-shirt & trosor.
Hur ser dina trosor ut? gula string.
Har du någon BH? Ja absolut
Hur ser den ut just nu? svart spets ;)
Hur beskriver du en fjortis? Högljud, och bara för mycket.
Hur beskriver du en pluggis? Öööh...? En person som pluggar mycket?

Bad days:
Har du varit full? Ja.
Har du däckat? Nej
Har du haft sex på fyllan? Nej
Har du rökt? Ja.
Har du snusat? Haha, testat!
Har du gjort något olagligt? Åkt trimmad moppe ?
Har du slagit någon ner till marken? haha, nej.

Yes/No:
Är du allergisk mot något? Nej.
Tror du på gud? Jag vet faktiskt inte..
Har du en bästis? Det hoppas jag, jag hade iaf.
Är du vegitarian? Nej .
Har du varit med om ett stort gräl? Nej, inte vad jag kommer på.


Antingen eller:
Mjölk/saft? Mjölk
Ibumetin/alvedon? Ibumetin
Katt/hund? Hmm... Både och.
Cykla/gå? Haha, beror på.
Öl/vin? helst inget, men vin då.
Kanin/hare? Kanin


sarah

hejsan :) fin blogg du har!

kika in på min en sväng,

saraahandersson.blogg.se



PUBLICERAT: 2010-03-28, 00:49:52 | URL: http://saraahandersson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: