SKRIVET: 2010-03-14, kl 19:14:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

' Niclas♥

NICLAS!

Du är så underbar & jag är så glad att jag har dig.
Efter allt vi har gått igenom, tillsammans & på egna fötter.
Så tillslut fann vi varandra på riktigt och det blev vi.
En sån go kille som du är svårt att hitta.
Men dina dåliga sidor vill jag se mindre av.
Man berätta för folk om bråk osånt,
och i vissa fall tar man och lägger det värsta på minnet.
& glömmer bort att du har din bästa sida också.
Det vet du, jag & alla andra också.

Det var en tid för ungefär 4månader sen.
då du kämpa röven av dig för mig.
Men jag förstod verkligen ingenting då!
Jag var nära på att tappa dig helt!
Du hade kontakt och umgicks med en annan, det va då det slog mig.
JAG VA KÄR!
Sen har det hållt i sig.
Jag är så himla kär i dig!
fasten allt bråk,tjafs & allt som kommer oss imellan så är det dig jag vill ha!
Du är en så otroligt fin o underbar människa!



Niclas, Jag älskar dig!


Evelina - Gravid v28 <3

Men massor :) Tack!



PUBLICERAT: 2010-03-14, 19:59:33 | URL: http://loon.blogg.se/
Niclas/älskling

Jenny det stämmer varenda ord! Ja vill säga så mkt, men orden; Jag älskar dig utav hela mitt hjärta förklarar allt! :$ Kyss<3


Jenny.

Svar till Niclas: Nawe va söt du är Niclas! <3



PUBLICERAT: 2010-03-15, 08:01:03 | URL: http://jennyhelen.blogg.se/
Rebecca

Gulligt inlägg! :D

Finfin blogg! :) ska vi följa varandra på bloglovin?



PUBLICERAT: 2010-03-16, 12:43:15 | URL: http://xoxobex.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: