SKRIVET: 2010-03-26, kl 07:26:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

KÖRKORT

Hejsan! Sitter här en fredag morgon och klockan är halv 8 o jag är klar inför skolan.
Och shit va trött jag är, trodde de va lördag när jag vakna. haha!
Men det fick jag att vänta en dag till för att de skulle vara.
Ska ta mig något att äta strax, men måste vänta för har skit svårt att äta på morgonen..

Igår vart det inte lång dag i skolan, sluta runt halv elva.
då blev det att dra en 20-minutare. Syns inge :o
Men nu jävlar ska jag ligga i igen. ska va SVART!
sen blev det hem, och efter de hämta ut ett paket åt mamma.
sen hämta upp Niclas och vi åkte till Järn o maskin (?)
Sen hem till han, bytte bil och jag åkte hem och vänta på Jimmy.

Hämta kärran, och sen över till IKEA.
så jag köpte mig en ny säng en Större, Tack Mamma! :)
sen blev det hemåt igen, käka Pizza.. Mums.
och sen hämta Cyklarna och lämna kärra.
Äntligen hemma så jag kunde sova :D :D
Men icke fick jag sova direkt, NickePicke kom förbi också.
Men somna väll rätt så tidigt ändå.

Och Idag har jag haft Körkort i 1år :D fan va fort tiden går ;)
På söndag är det ett år sen till en annan sak.. någon som vet ? :P

Nu måste jag käka, PUSS !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: