SKRIVET: 2010-03-27, kl 10:19:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Gratisbio.se

Jag vill tipsa er om en suverän sida. Gratisbio.se är en sajt där man blir medlem sedan kan göra olika saker för att samla på sig poäng. Poängen kan man sedan byta in mot något annat. Beroende på hur många poäng man har. Tex. Biobiljetter, presentkort, m.m. Väldigt många jag besöker dagligen använder sig av denna sajt, och man tjänar på det. Vissa saker är gratis, andra inte. Tex erbjudande om prenumerationer, eller handel. Beror på vad man är intresserad av.Man kan bla få presentkort från dinsko till H&M, hemtex och maxi. Finns många affärer att välja mellan!
Man kan även lägga ner tiden på att besöka hemsidor, eller göra som jag, blogga om det. Jag tycker det är super fiffigt, och jag tänker använda mig mer och mer av detta. Tänker även börja värva medlemmar, så att fler, ännu fler blir medlem på Gratisbio.se

Blir du medlem här får du 50 poäng i välkomnspoäng och 25 poäng extra för att ni blir medlem via mig, så alltså 75 poäng i potten. Inte dumt va? :D



Lycka till ;)


ellen - jönköpings största proffsblogg

SV; När jag lovar nått så håller jag de, tro mig! :) den kommer upp imorgon! Lovade ju ut en länk till alla som röstade på mig och de blev rätt många :$ och de är ju bättre jag delar upp länkarna lite än att lägga in alla samtidigt elr hur? För de är de större chans att folk går in på din blogg :) så tänker jag iaf! :)<3



PUBLICERAT: 2010-03-27, 23:06:39 | URL: http://eswalander.se
ellen - jönköpings största proffsblogg

SV2; Du behöver ju inte lägga upp i ett inlägg om du inte vill :) tänkte bara om, isåfall tipsar ja dig som veckans blogg nästa gång om du gör de :)<3 hehe, tell me :) kram sötnos,



PUBLICERAT: 2010-03-27, 23:08:54 | URL: http://eswalander.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: