SKRIVET: 2010-03-12, kl 08:33:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ett illamående kan förstöra det mesta.

Godmorgon, klockan är halv 9 på en Fredagsmorgon.
& mitt illamående blir aldrig bra, inte bara illamåendet.
är yr som satan också, är som om jag har åkt karusell hela natten.
Så fick bli till att stanna hemma från skolan ännu en dag..
börjar tröttna på och ha såhär nu.. :s
Men jag kan lixom ingenting mer göra, jag har fått mina tabletter.
Vi har ringt sjukhuset igen, och dom gav mig en ny tid.
Så nu blir det väll som att komma tillbaka till ruta ett.
Men får ta en dag i taget, så får vi se hur det går!

Ska iaf ta mig illamående tablett nu och gå och lägga mig, orkar inte sitta uppe.
Men skriver mer senare.
Puss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: