SKRIVET: 2010-03-09, kl 07:39:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

... död eller levande!


Tisdag idag, och jag är hemma från skolan idag med.
jag mår verkligen skit illa, den enda som vet & känner det det är jag!
så kom förfan inte och säg att jag inte sköter skolan, jag har mer koll är ni tror.
är så trött på de där folket som bryr sig alldeles för mycket om Mitt liv.
ni har inte ett skit med det att göra, sköt erat så sköter jag och min älskade familj mitt .

jag klarar detta bättre än vad ni någonsin kommer att göra !
För i sjävla verket har ni inte en anning om ett skit om mig.
Men ni tror ni känner mig så jäkla bra, men jag ska säga er det.
ni känner mig inte alls längre, haha!
ni har inte ett skit med mig att göra, så ni kan sluta bry er NU.

Men nu ska jag ta mig en tablett mot mitt illamående som jag har fått utskrevet på recept från sjukhuset.
Och när man får något utskrevet på recept från sjukhuset då är det fan inge spel längre.
då är det mer på allvar, eller har jag fel?!
Hoppas jag får svar på mina prover snart som jag tog på sjukhuset också.
fick även ta EKG då.
Så tänk er för innan ni öppnar käften, och allt vad ni gör.

Min Familj, vänner & pojkvän är det bästa jag har. ni andra!
Ja ni kan fan dra...


Angelica

Lite arg tjej va ? :o



PUBLICERAT: 2010-03-09, 11:30:53 | URL: http://honheterangelica.blogg.se/
Jenny.

arg & arg, blir trött på folk bara. :(



PUBLICERAT: 2010-03-09, 12:30:25 | URL: http://jennyhelen.blogg.se/
Ida

skit i vad andra tycker och säger gumman! dom borde inte lägga sig i, ditt liv och inte deras.



PUBLICERAT: 2010-03-09, 19:37:07 | URL: http://honidaaolofsson.blogg.se/
Angelica

Ja man blir lätt de men säger som ida, skit i dom =)



PUBLICERAT: 2010-03-09, 19:52:49 | URL: http://honheterangelica.blogg.se/
Jenny.

Nej dom borde inte lägga sig i ett jävla skit.



PUBLICERAT: 2010-03-09, 20:48:29 | URL: http://jennyhelen.blogg.se/
P.L

Vi vet iallafall att det är nåt i din kropp som inte är som det ska, bara dom kommer på vad det är. Du får faktiskt skita i vad folk snackar. Huvudsaken är att du är den enda som känner din kropp, och kan känna hur du mår, det kan ingen annan göra. och du har inte fått medecin utskriven på recept för att läkaren tycker det är kul att skriva recept. Du fick dom för att underlätta vardagen för dig.

Men stå på dig Jenny, du har alltid stöd från mig och Jimmy det vet du, och även Niclas fast han tyckert det är lite träligt att du inte mår bra och vill träffa dig, men det är ju så att mår man skit vill man inte träffa nån man vill bara va hemma och gå och läggs sig. Men nar ala provsvaren blir klara kan ju läkaren gå vidare med dig, hoppas bara det inte är nåt allvarligt/ puss på dig Murra


Älskling,

Stämmer väldigt bra det,du har mitt stöd till 100% även att ja tkr det e lite tråkigt att du inte mår bra för jag vill vara med dig å träffa dej. Men vi har många dagar till i vårt underbara förhållande att träffas och vara med varandra på.

Även om det är tråkigt å va ifrån varandra ibland å inte va så mkt för du inte mår bra,så biter vi båda ihop å bara hoppas på att det löser sig med ditt illamående osv. Finns alltid för dig å hos dig Jenny,



Älskar dig!<3 /Din Niclas


Jenny.

Svar till Mamma: Ja det är ju det att det blir så mycket jobbigare med allt när man mår illa & nu när jag är yr hela tiden också. Vill få reda på vad det är nu som är fel. orkar inte ha det såhär mera nu :o

Är riktigt glad för att du & Jimmy finns för mig. Mina vänner finns också hoppas jag,och Niclas är självklart också på min sida och stöttar mig.



PUBLICERAT: 2010-03-12, 08:24:28 | URL: http://jennyhelen.blogg.se/
Jenny.

Svar till Niclas: Ja jag vet att du tycker att det är tråkigt att vi inte ses lika ofta nu och inte är lika ofta. och jag tycker att det är minst lika tråkigt jag :/ Men vi båda får bita ihop för en vacker dag vänder allt (hoppas jag) och mitt illamående är borta.

Vad glad jag blir när du alltid finns för mig & hos mig. TACK ÄLSKLING!



PUBLICERAT: 2010-03-12, 08:26:49 | URL: http://jennyhelen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: