SKRIVET: 2010-03-16, kl 01:34:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Computer in bed.

Hello, tänkte bara berätta för er där ute att jag är så fruktansvärt glad...
Över min underbara familj, Vänner och min fantastiska pojkvän!
Att någon sådan lycka ska hamn hos just mig, det är jag glad för.
Nu ser jag bara från det positiva, och de är familjen , vännerna & Niclas.
mitt liv ser ut som det gör, det är dom som får mig att orka med vardagen.
speciellt nu när den verkligen inte är på topp.
men jag kommer, jag kommer komma igen med ALLT jag har missat.
de fina vädret, allt i skolan, alla helger, precis allt.

Nu har jag även fått tid på sjukhuset än en gång för mitt illamående / yrsel.
så vi får se vad dom kommer fram till, hoppas på det bästa iaf!
Men nu ska jag stänga av både dator & värmedyna:)


Sweet dreams!

Kika länken nedan, alltid bra med styling till håret :)



Annonser från BloggPartner



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: