SKRIVET: 2010-03-05, kl 10:47:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

5:e Mars.

Halloj, oh shit va dålig jag är på att uppdatera. :o
ska försöka få ihop om dom senaste dagarna iaf.

Onsdags hämta jag upp Sara vid 12.
så åkte vi lite på stan oså, skit härligt väder.
tog även en skärgårds tur, haha den va skoj :)
sen in mot stan igen, köpte oss lite mat som vi hade väntat lääänge på.
14:45 typ släppte jag av sara för jag skulle klippa mig 15:00.
men de visade sig när jag kom till frisören att de va halv 4 jag hade tid.
så åkte bort till sara. och tio i tre kom hon på att hon skulle till banken som stänger 3.
haha. vi sprang vill jag lova :) men vi hann .
sen körde jag hem henne och jag åkte tillbaka till frisören.

Torsdag igår då, klev upp typ kvar över 9.
gjorde mig iordning sen hämta jag upp sara.
så vi drog till Karlstad, så blev ett par nya solglasögon =)
sen blev det hemåt vid 14.
och när Jimmy kom hem så fixa vi in ett sportluftfilter i bilen och städa ut den lite.
sen blev det att åka till OK och drog en maskin tvätt.
körde hem Jimmy, och sen blev det att åka o handla.
mycket mer blev det inte den dagen.

Idag är det fredag, skönt.
visst att man har haft lov en vecka nu men vafan.. :P
Blir nog en lugn helg, idag blir det att bygga baslåda iaf :)

men nu ska jag dra. hejdå



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: