SKRIVET: 2010-03-18, kl 17:38:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

18:e Mars

Hej bloggen!
Jag vet att det har varit dålig uppdatering idag.
Men finns vissa stjäl till det :o
Vakna inatt av att jag mådde så jävla illa.
så jag sprang in till Toa, så satt på golvet.
tillslut börja jag spy, satt där nere o skrek på mamma.
Men hon hörde ingenting!
När jag hade suttit på toa golvet nog länge,
gick jag upp till mamma och sa att jag måste ha hjälp!
hon vakna till liv, så hon följde med mig ner.
Satt där på golvet.

Orka inte sitta där på golvet.
så la mig igen, tog med hink, papper & ett glas vatten.
och la mig igen.
sen idag vakna jag halv 4.
men inte fan känner jag mig bättre.
går o bär på ett illamående precis hela tiden.
Men hur kommer det sig att jag spydde igår?
Usch, vill bli bra NU!

Vad har ni andra för er idag?



Ni Har väll inte glömt att kika ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: