SKRIVET: 2010-08-10, kl 09:20:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag - 09:17

Godmorgon!
Hoppas att ni har sovit gott inatt?
Dom timmarna som jag väl har sovit så har jag sovit gott.

Nu sitter jag & dricker te och är skit trött :/
Det är jobb som står på schemat för mig 10-13!

Förstår inte att jag alltid ska få denna känsla så fort det är något.
Så jävla obehagligt!!
Men ändå vet jag innerst inne att det kommer att gå bra och så.
Men ändå har jag såhär och det är så sjuukt jobbigt.
Men hoppas på att det går jättebra, vilket jag tror.
Hoppas även att klockan går fort :)

Efter jobbet skulle jag vilja städa ur bilen,
Vi får hoppas på att vädret tillåter mig det!


Nu ska jag försöka få i mig mat i magen..

Pusspuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: