SKRIVET: 2010-08-08, kl 15:36:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Söndag - Från gårdagen!

Halloj !

Tänkte dela med mig lite från gårdagen! :)
Tog mig ju självklart lite sovmorgon, sen blev det iväg och handla.
Sen hem igen, och efter någon timme var det jobb som stod på schemat.

När jag hade jobbat klart så blev det hem och slänga i en hårfärg.
tog mörkbrun, men det blev svart.
Men det blev bara faktiskt, nu får det vara färdig mixat med håret på ett tag.

Sen blev det göra sig iordning.
Tog pärlan på något varv.
Vid klockan 22 lämna jag bilen hemma och drog till öltältet.
Där va Nina & Bengan, så vi såg på drängarna :)
Skit sköj!
Efter drängarna blev det att åka på stan.
Haha fan vilken händelserik kväll asså!

ett stort TACK!

Tänkte jag ska slänga in lite bilder..






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: