SKRIVET: 2010-08-02, kl 13:11:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag

helloj!
har inte skreve på ett pat dagar nu :(
Men iallafall, jag har väll inte direkt gjort så mycket.

Fredag minns jag knappt, hah.
kom hem runt halv 4 iaf, då blev det att prata med Niclas.
Så söt, som somna här :)

Lördagen var inget kul.
Iallafall, Niclas & jag prata, prata & prata.
Grät, Grät & Grät :(

Han åkte här ifrån vid 19:30 :(
Så ringde jag Klara så träffa henne vid 21:30 typ.
Satt oss i parken och prata, kändes skönt.
Sen gick vi runt lite på stan.
Sen blev det att följa med Niclas och köra Ida & Hasse.
Sen hem och krypa ner i sängen.

Söndag gjorde jag väll inte heller mycket,
Solade, jobba & träffa klara :)
& även Niclas.

Så är det, uppdaterar senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: