SKRIVET: 2010-08-24, kl 13:17:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

24e Augusti 2010


Hello !
Då har skolan dragit igång igen, känns fan inte ens som det har varit sommarlov :o
Iallafall min uppdatering Suger, men det har bleve så.. Men jag ska försöka komma igång med detta igen. haha.

Igår blev det skolan 10:00-10:30.
Rätt ovärt men ändå, jag sköter mig ju somsagt :)
blev hem och vila, sen jobba & sen sa hejdå till Niclas som åkte till Bulgarien idag :/ Fick även dra ut runt 23 igår kväll för och säga hejdå till Klara som åker imorgon och kommer hem om en månad, vafan!!!
Hur ska jag klara mig?!
Sa hej till Nicke också, sen blev det hem till sängen. SKÖNT!

Idag börja vi klockan 09:00, och sluta väll runt 12:15 typ..
tog mig en promenad hem, Mamma fick låna bettan idag :D
Så nu har jag precis käka wok grönsaker, så strax tar jag mig en powernap!


Tar och slänger in en liten bildbomb också, det var ett tag sen.


Jag & SötaHilda myser!


Va lite rastlös när jag fick sitta bredvid :p


Bettan's vackra "ängla ögon" :p


Klara & jag härja en kväll..


Fredags innan Lasse Stefanz..


Självaste Lasse Stefanz!


Tror inte att dom ville vara med på kort :p



En vanlig morgon innan skolan.. ;)


Sådär, nu får det vara nog :)
Powernap!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: