SKRIVET: 2009-09-03, kl 08:39:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

3:e September.

- Jag är riktigt dålig på uppdatering.
men men ska välll skriva några rader nu innan skolan.

Ska försöka komma ihåg vad som har hänt sen sist =)

Söndag; Va med Emma & Elicia hela dagen, mys!
Vi kolla på film, käka popcorn & hade pojkbesök ;)

Måndag; skolan som vanligt, sen ut till Emma & var med henne ungefär hela dagen :)

Tisdag; skolan, sluta runt 13, blev hämtad av emma så vi drog ner på stan.
sen upp till maxi och handla.
hem och baka äppelpaj, mums!
sen hem en sväng, och sen ut till Emma och kolla på film.

Onsdag; skola, hade bara 2 lektioner (y)
efter skolan, blev det hem och hämta bilen och även träffa klara =)
åkte och köpte oss lite godis..
Sen blev det hem och sova en sväng, skönt!
och sen åkte jag ut till Emma & Elicia, mös lite med Bebis=)
Sen blev det fika, och sen hem och sova..
elr aa det var meningen att jag skulle sova men de går ju fan aldrig.

Torsdag; Kors i taket jag vakna en timme tidigare än larmet =)
och pigg var jag också, men känner mig tröttare och tröttare nu :o Haha.
Ska snart åka ut till Jimmy's jobb med hans matlåda.
sen blir det skola 09:40 - 14:15.
Sen blir de väll ut till Emma & Elicia skulle jag tro.

& juste, Mamma och jag åker ju till Turkiet om mindre än en vecka :)






en sak till, fattar inte vafan det är med folk.
säger en sak och gör precis tvärt emot.
är de lögn de som sägs elr va är det?
eller är det bara för man ska ha nått att snacka om?!
Det är ju väldigt märkligt tycker jag ;o

Menmen, en sak till!
Jag vet själv att jag inte är duktig på att höra av mig längre.
Men de verkar ju inte göra så mycket eftersom ingen höra av sig till mig heller längre.. ?
får nått sms nångång bort emellen.
Men men, snart åker jag iväg en vecka och de märks ju när jag kommer hem vem som sakna och inte.
Vet ju iaf en som alltid finns där, och de är jag verkligen super glad för.
Vad skulle jag har gjort utan dig, som igår tex, när kudden va blöt och tårarna aldrig tog slut.
Tack för du finns för mig! <3



Mamma, Jag Älskar Dig!<3






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: