SKRIVET: 2009-09-23, kl 12:52:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

23:e September.

Halloj, var ett tag sen jag skrev här nu..
vet inte vad jag ska skriva, hmm..
men men, Allt är bra med mig iaf.

vad har man gjort den senaste tiden..?
Har inte gjort så jätte mycket..
i helgen vart de dricka fredag och lördag.
söndag super lugnt, orka inte ett skit då.
Måndags var det skola igen.
Tisdag var det Hälsodag elr nått.
börja med en promenad och det känns i ryggen idag .. :(
sen blev det tillbaka till skolan och se film, sen lunch.
och efter det nån hälsomässa i idrottshallen.
Sen blev det aulan och massa prat.


Idag är det Onsdag, och vi skulle ha hälsodag idag också.
skulle GÅ ända till sätrastugan (stavningen) aa tjena med min rygg.
så idag är jag hemma, och imorn är det studie dag.
Sen FREDAG=)
blir nog lugnt på fredag, för på lördag blir de dricka igen..



danne

giller tröjan =D



PUBLICERAT: 2009-10-03, 20:35:43 | URL: http://dannegustavsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: