SKRIVET: 2009-10-04, kl 19:49:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

4:e Oktober.

Hejsan!
då var ännu en helg slut, fan dom försvinner så fort.
imorn är det skola igen, och så ska jag till sjukhuset.
Annars blir det bara lugnt, måste plugga också..
och jobba.

Helgen då, vad har man gjort..?
I fredags va jag hemma,
åkte ut en sväng vid halv 11 och kom hem runt 1 :p
Då blev de hem till sängen.

Igår då, skulle vart hemma då med men ;p
Jag och emma tog en solning på de hela.
sen så blev det hem och duscha.
Sen körde jag och emma folk upp till halles fest.
& sen blev det hem till emma.
Hon duscha och jag diska och dammsuga ;p
Sen hämta Vi purr's bil och hade den.
sen hämta vi Jenny.

mycket mer vart de väll inte den kvällen, mer att köra lite folk oså.
va iaf skit trött när jag väl kom hem :)


& idag då, vad har jag gjort:p
låg i sängen rätt länge,sen t datorn.
följde med emma till maxi förut också.
Sen hem och plugga, va duktig jag är =)

nu sitter jag och lyssnar på Lasgo - Cry
och skriver med lite folk på msn & sms:p
nu blir de ensam mamma söker ;p


Byebye !


Angelica

Jag trodde inte att du hade pengar till solning ?



PUBLICERAT: 2009-10-04, 22:44:02 | URL: http://honheterangelica.blogg.se/
P.Lindeskov

Dom kom från min plånbok, igen.


P.Lindeskov

Dom kom från min plånbok, igen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: