SKRIVET: 2009-10-22, kl 17:49:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

22:e Oktober.

Hej!
Torsdag idag, var hemma från skolan mådde såhär illa imorse "/
fick gå upp & sjukanmäla mig sen la jag mig igen.
kände mig bättre efter att jag hade ätit.
blev datorn och så.

Vid halv tre hoppa jag in i duschen,
åkte och hämta Sötis så åkte vi till Karlstad.
handla lite åt mamma =)
Har nyss kommit hem.
Snart är de jobba som gäller, sitter och samlar krafter för det =)

Efter jobbet ska jag se vad emma gör, måste ju iaf kolla på Mamma's pojkar sen.
Blir nog tidigt i säng idag.
börjar runt 12 imorn, de är skönt de iaf.



Den känslan som gör mig tom på luft.
När det känns som allt bara har gått ur mig.
och allt går emot mig.
När man behöver närhet men ändå vill vara för sig själv.
När man saknar allt som är borta, spec dig!
Har dehär leendet som igentligen är en mask.. "/
En period då allt är tungt..



"kärleksproblem när man inte är kär?"



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: