SKRIVET: 2009-10-01, kl 21:38:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

1:e Oktober.

Hejsan!
då var torsdagen över också.
Har vart på stan en snabbis idag.
sen besikta jag bilen, va ju inte så kul dock men.
fick 2 st 2:or, men min käre bror ska hjälpa mig med dom.
sen blev det att åka till Karlstad med Ida.
var riktigt kul, tack för idag!
vad gjorde vi där..?
Jo handla lite, sen var de dax för sminkning & fotogarfering.. :)
det gillar jag!
så om 2veckor åker jag/vi över till karlstad och hämtar bilderna.
sen så käka vi subway, och sen blev det hemåt.
har prova kläderna och skorna och jag älskart!
nu ska jag snart duscha,sen blir det sängen.

skriver mer imorn..

kan slänga in en bild på skorna/tunikan.


Angelica

Snygga skor :D



PUBLICERAT: 2009-10-01, 21:48:31 | URL: http://honheterangelica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: