SKRIVET: 2009-10-18, kl 12:50:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

18:e Oktober.

Hallåå...
Vakna tidigt idag för och vara mig =)
satt mig direkt vid datorn,
men nu ska jag fixa ihop något att äta =)
Får se om mamma kommer hem snart..
Sen blir det duscha och sen sola..
Vad blir det annars idag, det blir bara lugnt.

gjorde man igår då.
Va med Niclas, gjorde inge spec.
De gamla vanliga, va ute :p

Nae nu blir käk!


Anonym

Fräscht å duscha innan man solar...Ueeew :S


Emma

Finns de någon som säger att de inte går att duscha efter oxå elr? Viste du förresten att 1+1 är 2?:o


jenny.

kan ju vara bra och duscha innan så man inte har smink på sig...? sen som emma säger så kan man duscha fler ggr vad jag vet..



PUBLICERAT: 2009-10-19, 11:10:11 | URL: http://jennyhelen.blogg.se/
P.L

Varför måste alla som lämnar en negativ kommentar eller påpekande vara anonyma? Varför inte våga stå för vem man är? Jag tror inte de som har bloggarna kommer döda er.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: