SKRIVET: 2009-10-15, kl 12:17:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

15:e Oktober.

Har inte skeve på några dagar.
slänger in lite kort om vad jag har gjort (a)

Tisdag; Var i Karlstad med Niclas & Jimmy.
Fick min efterlängtade jacka :)
Sen blev det Hem & va med Robin.

Onsdag; Skolan, va nere på marken med sandra &sofie.
Sen va jag med joel & niclas.
Emma & Jag va nere på marken lite också :)
Sen blev de hem till Wallin med Niclas.
Sen va jag med niclas på kvällen också.
sen blev de hem och la mig, somna 21:00.. ;o
vakna vid halv tolv o hade feber.. :(

Torsdag: Hemma från skolan, mår inte alls bra.
ska snart lägga mig, igen.
hoppas jag är bra imorn iaf..


de är väll ungefär de jag har hunnit med =)

BYEBYE





GosJackan..




så blev de med rosa slingan :)




Anonym

Gos :$


Anonym

mys



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: