SKRIVET: 2009-11-13, kl 21:16:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredag den 13:e.

Hej, tänkte jag skulle uppdatera dagen lite :)
blev skola, sluta 14:30.
sen hem lite, tvätta av mig sminkert oså.
sen hämta Sofie så vi drog en solning, sen handla godis.
sen hemåt.

La mig i ett skumbad, skrubba riktigt så nu är jag jätte ren & fin.
sen slängde jag på tippar/lösnaglar igen :)
och nu sitter jag har.
prata med pappa nyss i telefon, kändes väll skönt att de inte va bråk!

nu ska jag ut och träffa klara och prata lite.
sen blir det nog inte mkt mer.
Ont i ryggen har jag iaf, ;/
nej nu ska jag dra  =)



♥Mamma♥


Angelica

Vad har ni bråkat om ? :/



PUBLICERAT: 2009-11-13, 21:30:26 | URL: http://honheterangelica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: