SKRIVET: 2009-11-28, kl 15:14:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

28:e November.

Hejsan!
Jag är frisk nu, och den mesta dels av min ork har jag fått tillbaka.
Jag kan äta vanlig mat, och jag spyr inte.
känns superskönt!

Vakna runt klockan 12 idag, fick upp & gjorde mig varmt te & smörgås.
så blev det datorn också.
Nu sitter jag och funderar.
Ska jag sova lite till eller ska jag ta mig ett varmt bad?
hmm, sova sen bada kanske.
aja de löser sig :)

Ska man göra idag då?
är det något bra på tv?
eller ska man ta sig något varv med pärlan och träffa mina underbara?
hmm, det märks :)

Måste nämna en sjukt bra låt!
http://www.youtube.com/watch?v=ACm9yECwSso


vad ska man skriva mer?!
hmm, Jo att jag har världens bästa människa som vän!


Åh en sak till, snart lön & studiebidrag.
drar nog över till karlstad då!



Men nu ska jag ta och göra annat.


Puss♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: