SKRIVET: 2009-11-25, kl 20:12:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

25:e November.

hej igen, var ett tag sen nu.
Men är ju sjuk.

Har vart dålig i snart 2 veckor, hoppas på att bli frisk snart.
finns inge jobbigare att ligga i en säng, inte ha någon ork alls och inte kunna äta.
fyfan!

för en vecka sen idag fick mamma och jag ta amulansen in till karlstad för jag hade 39,9 i feber.
fatta ingenting själv typ ;o
hemskt!
så blev kvar på sjukhuset, men dagen efter fick vi åk hem.
sen har jag bara lega i den jävla sängen;s
nu ska jag gå här i från skriver mer när jag är frisk.


Pusss!


P.L.

Stackars gumman nu har du vart dålig så länge du har ju ingen ork kvar, nu får vi hoppas att det vänder, tur vi har haft Jimmy som hjälpt oss i alla fall.


janina

tänker på dig <3



PUBLICERAT: 2009-11-26, 20:44:37 | URL: http://jaaninaa.bloggproffs.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: