SKRIVET: 2009-11-16, kl 17:19:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

16:e November.

Hej.
Idag är det måndag igen, men ingen skola:/
Imorse när jag vakna hade jag skit ont i huvudet och frös:s
så tog en treo och la mig igen, sen sov jag till bort åt 10 när mamma kom in o sa att hon skulle åka till strand.
Sen sov jag till bort åt 2, har lega stilla hela dagen för det känns precis som jag ska spy ;o
så skick jag sms till mamma och fråga vart feber termometern va, så tog feber.
38,3 i feber :/  ucsh!
La mig igen, och ringde mamma.
sen fick jag i mig en halv yougurt, men men.
Ska se om jag kan få i mig lite mer mat strax.

vill inte vara sjuk ju ;o

igår va jag iväg och sola, sen ut till Emma och elicia.
Sen jobba vi, och handla. sen käka:)
och sen blev de hemåt =)
kolla på paradise hotel, sen la jag mig.
somna väll och sov i typ två timmar, sen vakna runt 2 och somna mellan 4&5 :/
dåligt med sömn :(

Men nu ska jag se om jag får i mig lite mat.

BYEBYE


E'a

Har du körkort? :o



PUBLICERAT: 2009-11-16, 19:42:35 | URL: http://andrevstam.blogg.se/
E'a

Ohfan det visste inte jag :o

Gott eller?



PUBLICERAT: 2009-11-16, 21:34:39 | URL: http://andrevstam.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: