SKRIVET: 2009-11-11, kl 18:12:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

11:e November.

Hejsan!
Jag vet att det är dålig uppdatering!
men tänkte ta och uppdatera vad som har hänt sen den 9:e när jag skrev sist :)
I måndags då så var det skola, mycket mer var det väll inte?
Sen igår, så var det skolan.
Sen möte, och fick även beskedet ;D;D trodde mamma skoja när hon sa de ;)
JIPPI!

Sen blev det plugga lite igår, la mig och sov 18-21 och sen typ 23:30 till 06:15 imorse:)
och idag då, skolan.
sen ner och prata med skolsyster, varför jag inte äter som jag brukar och sen mår illa.
skulle ha tagit sprutan idag också, men de va sluta på vaccin.
men hon ringer mig på fredag så får vi se.

Sen blev det upp till "stödhjälpen" och göra klart engelskan.
efter det lunch, sen engelska.
Sen sluta vi klockan 13:)
Klockan 15:00 blev det iväg och träna & få massage!
Sen hem, sen sa jag hej till Robin & sen iväg och panta.
sen sa jag hej till niclas, har inte träffa dom på ett par dagar :(
Nyss fått i mig lite mat. Tur!
nu ska jag duscha, sen lägga mig i sängen och plugga på mina 35 glosor ;o



Jag kommer klara det här.
nu har jag väldigt mycket stöd/hjälp så det här klarar jag!



Hejdå!

Skriver mer imorn, försöker iaf :)
hejdå



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: