SKRIVET: 2009-05-22, kl 00:32:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

vilken kväll ;D

haha, runt klockan 21 elr nått så åkte jag o hämta sara.
vi hade tråkigt så vi åkte ut, vi hade ungefär lika tråkigt ute men inte på samma sätt eftersom vi skratta åt typ allt:p
haha. sen kom sara på att det fanns en grus väg mittemot mc donalds så vi skulle kolla vart den gick.
kom inte längre än till maxi, då stod tempmättarn på "Noll" så vi stanna o ringde jimmy.
så han kom dit, sen blev det statiol.. tömde ut allt vatten, sen i med nytt. snusk vatten :D

fick la köra med bilen tills den inte kom på rött, när den gjorde de skulle ja stänga av.
så ja och sara kom på att vi åker och kollar grus vägen nu.. de är nog igen fara.
så vi åkte sakta men säkert upp där i skogen, kom till husvagnsservice. men vi fortsatte eftersom tempen va i mitten.
åkte där, sen säger sara.. " vad är de som lyser där ?" jag dum som jag är trodde de va nån reflex elr nått.
helvete heller, de stog en älg jävel i diket :o :o gissa om vi va rädda?!
de va bara att börja backa de efter som älgen kliver upp på vägen och bara står och glor :o
FYFAN, men de gick ju fint... ett tag!
sen börjar de totalt ryka, och tempen är på rött, ups!
av med bilen och satt där mitt i skogen sjukt rädd och bara blunda:p
de enda ja sa till sara va " j a börjar gråta snart, ja är rädd:p "
sara bara, lugn.. som om hon inte va ett dugg rädd.. haha !

sen blev det raka vägen mot donken och fylla på vatten.
så nu står bilen hemma på kylning:P haha

imorn ska jag & jimmy upp till morbror och fixa pärlan :)

men nu ska ja iaf sova, försöka. kommer tänka på älgen :P


Natalie

Hahaha! Jag får verkligen bilder i huvet av hur allt måste sett ut haha



PUBLICERAT: 2009-05-22, 11:08:40 | URL: http://nattsskajt.blogg.se/
jenny

hahaha! ja va så jävla rädd:p



PUBLICERAT: 2009-05-22, 17:30:47 | URL: http://jennyhelen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: