SKRIVET: 2009-05-14, kl 09:33:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

torsdag 14maj.

Godmorgon!

vakna runt 8 av att min mobil ringde men orka inte svara.
har knappt sovit inatt, har vänta på att fått leveransrapport från Ronny.
men vid kvart över 8, så fick jag svar av honom. en riktigt lättnad!
sitter och skickar med honom nu, stackarn..
ska försöka åka dit sen, men får ta med mig emma så jag klarar av det.

aha, idag då.. tråkigt väder är de ute också :(
usch, men hoppas på att de är bra väder till helgen.

skulle vilja sola idag också, men det är lite ont om ekonomi nu faktiskt.. tråkigt.
aja får se hur de blir..

lite om gårdagen då, träffa carro:) har inte träffa henne på.. ja jag vet inte hur länge sen de va.. kul :)
sen va jag och emma på ungdomsmottagningen, sen gick jag hem laga mat , gött!
när hela familjen va samlad vid matbordet, så berätta jag för mamma va en viss person hade skreve..
ush! så dålig stil, har nog aldrig sett mamma så himla arg, men jag förstår henne verkligen..
man sjunker fan inte så jävla lågt!
och sen några minuter senare skicka man förlåt?! vafan blire..

trött på folk som håller på och tror att dom kan behandla vem som helst som om de vore nån slit&släng sak!

men men, får se om jag skriver lite mer ikväll kanske..
adjö!


Maria

Hej :) När jag ändå är inne hos dig och läser lite så tänkte jag rekomendera en ny blogg som har öppnat. Den är perfekt för dem som vill ha hjälp med en ny layout till sin blogg. Denna blogg kan även hjälpa till att piffa upp hela bloggen. Men all info hittar du på bloggen så gå in och titta vet ja. Länk till bloggen har jag skrivit där man ska skriva sin länk :) Välkommen



PUBLICERAT: 2009-05-15, 11:15:35 | URL: http://smdesign.blogg.se/
alex

vilket är ditt bästa sommarplagg?=)



PUBLICERAT: 2009-05-15, 11:21:47 | URL: http://sthlmsrookie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: