SKRIVET: 2009-05-19, kl 19:27:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

tisdag 19maj.

Hejsan, ingen skola för mig idag heller.
nu är det ledigt onsdag,torsdag & fredag :)

har vart med Ida idag, suttit ute och solat lite:)
sen käka vi på donken, heh.

Mamma & jag har vart och handla också.
thihi. nu sitter både jag & mamma med blondering i håret :p
sen blir det lugnt, ska träffa emil en sväng va nått han skulle säga.. undra vad ? :p

jaja, saknar pluttis så himla mycket.
ska se till att få träffa honom när han får ork.

Så himla lycklig att det är han och jag ! <3

antar att de kommer komma massa anonyma kommentarer nu också, men han är min i vilket fall.
de kan ju va kul för folk att försöka förstöra mellan folk, men ni lyckas inte.. :)


byebye !


bella :)

:)


mums

Ni är så söta på denna bild men det varade ju inte så länge pga att personen inte höll sig till sanningen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: