SKRIVET: 2009-05-17, kl 13:26:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

söndag 17maj.

hejsan!

igår va jag med Emma, var bort till emil & janina en sväng.
åkte till garaget träffen med emma, joel och loffe, hur tråkigt som helst va det där borta...
sen blev det käka på subway!

skulle vart hemfärd men vi åkte med Sonny & hans kompis till säffle ist.
rätt mkt bilar, men drog till stan ist.
va chafför där ett tag också :)

blev karlskoga en sväng, sen hemåt...
åkte och käka lite mera mat med mamma :) sen blev det hem och byta om..
sen börja jag gå bort till emil & janina.
snälla pojkarna emil & ronny kom o möte mig.

blev att krypa ner i sängen och mysa med ronny, medans dom andra somna :)
så otroligt underbar natt alltså, kommer verkligen att sakna det nu när vi inte ses på ett tag :'( :'(
men vi vet vad som väntar ;)
tur att man har en sån underbar pojkvän nu alltså :D:D


idag då, vakna upp med mig goding.
låg och kolla på barnprogram & busa lite :)
sen skulle skrutten in o duscha.. mums !
låg och gosa med han lite mera sen, åh de är så underbart!

nu sitter man här och saknar ihjäl sig efter honom.
hoppas man får träffa han snart igen..




idag vet jag inte vad det blir mer av dagen, får se.
ska la tat lugnt..



 <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: