SKRIVET: 2009-05-20, kl 17:41:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

onsdag 20maj.

jahaja, vad ska man skriva ?
dagen började med att jag fick telefon samtal, inte de roligaste men.
ringde till emil och åkte bort dit o prata lite och kolla på tv..
sen blev det att åka bort till emma, thihi..
människorna i den här stan kör som idioter :s herregud!

va där en stund, sen åkte jag hem och dom bort.
tog mig en glass när jag kom hem och sen tvär somna ja .. skönt!
haha, hörde att båda mobilerna ringde men jag orka verkligen inte sträcka mig o svara.. haha
sen gick ja upp till datorn, o här sitter man..
helt orkes lös, har ingen ork till att jobba. men de är bara att ta tummen ur och åka iväg..  haha.

nej nu måste ja fan åka iväg, lata jenny är igång tror ja. men de är ju inge kul att jobba när de är fint väder. haha
men men.. adjö !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: